Monday, December 19, 2016

Drama Novel Cik Serba Tahu



Akan datang di Astro Ria mulai 27/3/2017.
 Drama lakonan  Sari Yanti dan Remy Ishak
Jumlah episode: 16(update download)
Terbitan: Orangetreeproduction



Sinopsis;
Macam-macam usaha Carl Adham buat untuk memikat hati Aerna, namun untuk menerima lelaki itu memang agak payah!
Mana taknya, mereka baru sahaja bertemu, then tiba-tiba lelaki tu ajak dia tunang kemudian nikah! Gila ke apa???!
Semua orang di opis gelarkan Aerna sebagai Cik Serba Tahu sebabnya semuanya dia boleh tahu. Sebab benda yang diagak selalunya betul dan banyak rahsia yang dia tahu terutamanya Encik Ben dan Encik Bun. Oleh sebab itu, bapa nya bimbang anaknya terlupa tentang diri sendiri. Dia mahu cepat-cepat kahwinkan anaknya pada mana -mana gentlemen asalkan Aerna membuka hati untik menerima cinta.
Adakah hati Aerna terbuka menerima cinta seperti mana permintaan bapanya?
" Dari mula jumpa sampai sekarang, Aerna Isyqee jodoh abang.
" Kahwin dengan abang, Jemputan ini tamat dalam masa 15 saat..."
16 saat... Dah lewat!
" Abang! Na cakap nak la..."


Zarul Umbrella pun berlakon dalam drama ini



Para pelakon:

  • Remy Ishak- Carl Adam
  • Sari Yanti- Aerna Isyqee
  • Zarul Umbrella
  • Mona Allen-
  • Ako Mustapha
  • Iedil Putra-
  • Isyariana- 

Download drama Link

No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq