join admya di FB

Tonton dan Menang Novel Kau Aku Kita




Assalammualaikum,

Melihatkan sambutan hangat drama Kau Aku Kita, admya bebesar hati ingin menganjurkan peraduan
Tonton  dan Menang  Novel Kau Aku Kita. 2 Naskah novel Kau Aku Kita untuk 2 orang pemenang.

Pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yang tepat. Anda boleh dapatkan jawapan dengan menonton drama Kau Aku Kita

Soalan
1) Bagaimana Iman dan Aus bertemu?
2) Mengapa Aus mahu berkahwin dengan Iman Firdaus?
3) Berapa jumlah hutang ibubapa Iman kepada lintah darat?
4) Berapa jumlah adik beradik Iman? 
4) Apa yang disembunyikan oleh Reen daripada Iman dan Aus?
5) Beri nama penuh Iman Firdaus( Aus)

tarikh tutup: 28/11/2015

Keputusan juri adalah muktamad.

Syarat-syarat:
Jawab soalan berikut dan hantarkan jawapan anda kepada
fr.lisa10@gmail.com

Hantarkan jawapan anda dengan tajuk
Tonton dan Menang Kau Aku Kita
Sertakan nama, alamat rumah, email, no telefon untuk admya hubungi

Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq