join admya di FB

Lagu Tema Akulah Balqis - Semua Tentang Kita


OST Drama Akulah Balqis- 
Penyanyi: Asfan
Lirik lagu


 Ku
Biar saja,waktu ini membalasnya
Erti Rindu
Erti Mencinta
Menutupi segala gelisah
Kau juga sama
Ada rasa, tentang kita
Tapi hati enggan mendua
Biar sengsara hatikan merana
Ingin Aku
Hapus segala
Tak bisa jua melawan cinta

Tuhan
Tolonglah 
Aku mencintainya
Sungguh hatiku berbelah
setelah cinta diuji

Runtun jiwaku
Tulus mencintaimu
Jujurlah pada hatimu
Oh tetaplah 
Semua tentang kita

Benci juga rindu
Senantiasa merasukku
Sulit untukku melafazkan
Diri tanpamu tanpa berdahan


Tuhan
Tolonglah 
Aku mencintainya
Sungguh hatiku berbelah
setelah cinta diuji


Runtun jiwaku
Tulus mencintaimu
Jujurlah pada hatimu
Oh tetaplah 
Semua tentang kita

Semua Tentang Kita





Comments

  1. Cari duit mudah dengan hanya sign up sahaja link http://www.niagaaffiliate.biz/hop.php?ref=awannano tersebut anda akan mampu mengubah sumber pendapatan anda. Percayalah. Saya tak main-main. Dengan hanya perlu klik sahaja. Sebarang maklumat akan diberitahu.

    ReplyDelete
  2. Kak, ada x list penuh lagu dlm cite ni? ada 1 lagu tu sdp sgt!! saya dah carik merata, tapi jumpa yg lagu asfan ni je..huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq