Drama Novel Mr London Ms Langkawi






akan datang di astro. Update download Link ep akhir

Sinopsis:

Kemunculan Liyana The Samseng memang mengejutkan Aidid Mukhlis jejaka berpelajaran tinggi yang terpaksa pulang ke kampung halaman tanpa rela. Nana dibesarkan oleh Tok Wan tapi dibenci oleh Pak Su(adik ayah Liyana).Liyana sepupu Aidid, hanya gadis biasa namun cintanya pada tanah air cukup menebal.Aidid jejaka Malaysia yang begitu sayangkan London. Dia dipaksa balik oleh ayahnya. Mereka tidak boleh bertemu,pasti laga angin. Seorang serius bukan main, yang sorang lagi, nakalnya Nauzubillah. Malangnya, Aidid kemalangan dan patah kaki. Sejak itu mereka mula rapat dan berkahwin. Mak Su Aidid menghasut  ibu Aidid untuk memaksaNana(Liyana) untuk meninggalkan Aidid. Nana pergi dan Mak Su la orang paling gembira kerana berjaya memisahkan mereka kerana peluang anaknya Adira mengahwini Adid terbuka luas. Aidid mengamuk bila dapat tahu Nana meninggalkannya dan merayu agar ibunya merestui rumahtangga mereka.Nana membawa diri ke Gunung Mat Chincang.Sepulangan mereka, Usin memberitahu Adira diserang sekumpulan lelaki dan Aidid serta Nana menyelamatkan Adira.

"Macam bagus sangat London tu!, ejek Nana
"Memang bagus pun, jawab Aidid dengan nada menyakitkan hati.
"Apa yang bagusnya London tu yang Malaysia takde, cer cerita,ujar Liyana melawan kata-kata Aidid
"Yang bagusnya kat London takde mulut mak nenek macam kau,



Para Pelakon:
Zul Ariffin- Aidid
Izara Aishah- Liyana/ Nana
Amar Baharin- Usin
Liza Abdullah-
Watie elite- Mak Su
Reza

sneakpeek drama:











Download drama:



Comments

  1. aiman hakim n nelydia...

    ReplyDelete
  2. Dazrin and izreen!
    Love this couple!

    ReplyDelete
  3. Dazrin and Amyra.
    Mungkin jika mereka berlakon bersama,hubungan mereka akan menjadi seperti dahulu.
    Let us pray for Dazrin and Amyra.

    ReplyDelete
  4. Nelydia senrose & syukri yahya

    ReplyDelete
  5. Zul ariffin dan ayda jebat sbb mempunyai karekter yang sesuai dan serasi...confirm meletup drama ni...

    ReplyDelete
  6. betul....sokong sangat ngan cik obor-obor

    ReplyDelete
  7. ADMIN SAYA DAPAT TAHU DRAMA NI NAK TAYANG KAT ASTRO... BUKAN DI TV3...:) <3

    ReplyDelete
  8. knape watak liyana izara pegang mcm tak kene . sbb dlm novel perwatakan dlm novel seorang gadis yg gelap . izara kan putih .

    ReplyDelete
  9. Aiman hakim ngan emma maembong..

    ReplyDelete
  10. Salam... nak tanya.. kenapa drama nih tak tayang2 lagi.. rasanya dah lama siap dah.. ada sesiapa yang tahu???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lamanya tunggu turn...hmm ada masalah ke?

      Delete
  11. Nape tk kluar lagi citer ni eh?

    ReplyDelete
  12. tayangan di channel singapura bermula 16/1/17

    ReplyDelete
  13. ala, napr dh kluar kt singapura tpi tak kt sini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadual tayangan di astro tahun depan rasanya

      Delete
  14. Replies
    1. belum tayang di Malaysia lagi
      Singapura dulu

      Delete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...