join admya di FB

OST Cinta Elysa- Kisah Dongeng Stacy


Lagu tema Cinta Elisa - Kisah Dongeng

Ku sedar ku tak seberapa


Jika dibanding mereka

Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias

Hanyalah hati yang ikhlas

Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya

Mencintai aku bukan kerna rupa

Dalam waktu sedu

Dalam waktu hiba

Ku harapkan dia rela


Mencintai aku dengan seadanya

Sanggup menerima insan tak sempurna

Atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja


Belum pernah aku merasakan

Dipeluk dalam dakapan

Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan

Kehadiran seorang teman

Tulus mencurah kasih sepenuh hati



Mencintai aku dengan seadanya

Mencintai aku bukan kerna rupa

Dalam waktu sedu

Dalam waktu hiba

Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya

Sanggup menerima insan tak sempurna

Atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja

Stacy - Kisah Dongeng by me_lisa

Comments