join admya di FB

Strategi Menjadi Jutawan



Anda tercari-cari jawapan kepada
"Bagaimana hendak jadi kaya?"
Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan
8 Mentor Jutawan Malaysia!
Kini, mentor usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internetmendedahkan STRATEGI SEBENAR DAN SATU-SATUNYA CARA bagaimana ANDA boleh mencapai kejayaan dalam bidang kewangan dengan cepat!

Ikuti transkripsi penuh temubual Irfan Khairi
bersama ikon & mentor jutawan Malaysia...



Apa kata pembaca mengenai ebook "Mentor Jutawan"?...
Buku yang hebat untuk pembaca yang hebat. Syabas Irfan Khairi. Mentor Jutawan memang sesuai untuk sesiapa sahaja yang mahu memulakan peniagaan sendiri. Mentor Jutawan telah berjaya mencungkil rahsia-rahsia jutawan yang berjaya untuk dijadikan fomula atau pembakar semangat untuk mereka yang ingin berjaya.
Semua Jutawan yang dipaparkan telah berkongsi jatuh bangunnya mereka di dalam dunia perniagaan. Kejayaan tidak datang bergolek tapi dengan usaha yang gigih. Mungkin sebelum ini ramai yang kurang berkeyakinan dalam memulakan perniagaan mereka sendiri. Saya percaya dan menjamin setelah membaca buku ini mereka akan lebih yakin dan tidak melakukan kesilapan yang telah mereka lalui.
Semua yang berjaya telah melakukannya from "scratch" dan tidak ada jalan mudah melainkan kita menjadikan cerita mereka sebagai sumber idea atau fomula untuk berjaya. Pastikan anda merebut peluang keemasan untuk mendapat buku ini.
Izzul Baby Gift
Sebenarnya saya sudah berjanji pada diri tidak mahu membeli sebarang ebook lagi sebelum saya berjaya sebab sudah terlalu banyak ebook saya beli tetapi 'belum rezeki' saya untuk berjaya. Tetapi ebook 'Mentor Jutawan' ni berjaya mengamit dan mengetuk pintu hati saya untuk memiliki dan mencari rahsia bukan satu tetapi lapan orang jutawan dalam bidang masing-masing.
Akhirnya saya tewas, 'Mentor Jutawan' memang benar-benar satu ebook yang mesti dimiliki oleh setiap orang! Ianya tidak ternilai dengan wang ringgit berbanding ilmu yang dikongsi oleh lapan jutawan ini. ebook ini bukan sahaja sebagai pencetus semangat tetapi banyak ilmu, rahsia dan aktibar yang boleh dicontohi.
Jangan fikir dua kali, saya amat mengesyorkan anda memiliki ebook ini. Anda tidak akan rugi satu senpun bahkan anda boleh meraih pendapatan sampingan dengan program 'affiliate'nya. Hebatkan!
Tq Irfan.
Hajijah


Klik disini untuk mendapatkan ebook laris Mentor Jutawan

Comments